کامنت اینستاگرام چیست؟

در سال های اخیر اینستاگرام به یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار تبدیل شده است به طوری که کمتر کسی را می توان یافت که در آن فعالیت نداشته باشد. در رابطه با اینستاگرام سوالات متعددی وجود دارد که یکی از رایج ترین آن ها این است که کامنت اینستاگرام چیست؟ اگر بخواهیم به طور مختصر و مفید به این سوال پاسخ دهیم باید بگوییم: کامنت اینستاگرام به معنی نظر دادن می باشد. در واقع شما با استفاده از کامنت می توانید نظر خود را راجع به پست های دوستان خود بگویید.

برای این که بتوانید کامنت های خود را در زیر پست دوستانتان ثبت کنید، کافی است در زیر پست مورد نظر آیکون کامنت را لمس کنید. به محض لمس این گزینه صفحه ای برای شما باز می شود و همزمان کیبورد گوشی شما بالا می آید که می توانید کامنت خود را در این قسمت نوشته و برای ثبت آن گزینه یPost   را بزنید. به این صورت کامنت شما در زیر پست مورد نظر به نمایش گذاشته می شود.

به طور کلی باید گفت که کاربران به چند دلیل از کامنت در اینستاگرام استفاده می کنند:

  • مخاطبان پیچ مورد نظر نسبت به موضوعی که پست شده است، علاقه مند می باشند.
  • مخاطبان پیچ مورد نظر در رابطه با موضوعی که پست شده است، سوال داشته باشند.
  • مخاطبان پیچ مورد نظر می خواهند با نظر ها خود نوعی راهنمایی و کمک فکری به صاحب پیج داشته باشند.

کامنت اینستاگرام چیست و چه اهمیتی دارد؟

حال که با پاسخ سوال کامنت اینستاگرام چیست آشنا شدید ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که استفاده از کامنت چه اهمیتی دارد؟ برای پاسخ به این سوال لازم است که موارد متعددی را مورد بررسی قرار داد. برای مثال، کامنت گذاشتن می تواند حس خوب دو جانبه ای را بین افراد به وجود آورد. در واقع وجود کامنت در زیر یک پست نشان دهنده ی پویایی آن پست می باشد.

از جنبه های حسی و عاطفی این موضوع که بگذریم موضوعات دیگری را می توان در پاسخ به سوال کامنت اینستاگرام چیست و اهمیت آن بیان کرد. برای مثال می توان گفت در آپدیت های جدید اینستاگرام، پست ها رتبه بندی می شوند و این رتبه بندی معیاری برای اولویت بندی آن ها می باشد. در واقع هر چه تعداد لایک ها و کامنت های یک پست بیشتر باشد رتبه بندی آن نیز بالاتر خواهد بود. این رتبه بندی برای افرادی که می خواهند پست هایشان در Explore اینستاگرام به نمایش گذاشته شود از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

بنابراین می توان گفت: دریافت کامنت اینستاگرام برای افرادی که می خواهند نوعی درآمد زایی از این شبکه اجتماعی داشته باشند بسیار مهم است. در واقع هنگامی که پست شما در Explore اینستاگرام به نمایش گذاشته می شود افرادی که صفحه ی شما را فالو نکرده اند نیز می توانند با برند و محصولات شما آشنایی پیدا کرده و چه بسا به مشتری ثابت شما هم تبدیل شوند.

کامنت فارسی

انواع کامنت در اینستاگرام

اگر برای یک بار هم که شده وارد بخش کامنت های یک پست اینستاگرام شده باشید، قطعا انواع مختلفی از کامنت ها را مشاهده کرده اید. برای این که بتوانیم به پاسخ روشنی از کامنت اینستاگرام چیست دست یابیم لازم است به معرفی انواع کامنت بپردازیم.

  • کامنت فارسی: کامنت هایی که به زبان فارسی نوشته می شوند و طبیعی است که بین کاربران فارسی زبان مورد استفاده قرار می گیرد.
  • کامنت انگلیسی: کامنتی که به زبان انگلیسی باشد. یکی از کاربرد های کامنت انگلیسی را می توان به هنگام بسته شدن پیچ ها توسط شبکه اینستاگرام مشاهده کرد. در چنین شرایطی کافی است تعداد کامنت های انگلیسی پست آخر شما به تعداد بالایی باشد تا اینستاگرام صفحه ی شما را باز کند.
  • کامنت ایموجی: کامنت ایموجی اینستاگرام همان شکلک هایی است که در کیبورد گوشی شما وجود دارد. معمولا این ایموجی ها برای بیان احساسات افراد در کامنت ها مورد استفاده قرار می گیرد.
  • کامنت مخلوط: این نوع کامنت ها ترکیبی از متن و ایموجی می باشد. در واقع برای این که منظور و احساس فردی که کامنت گذاشته است، بهتر درک شود می تواند از ایموجی در کنار متن استفاده کند.

کامنت اینستاگرام

چگونه کامنت پست های اینستاگرام را ببندیم؟

معمولا وقتی افراد با پاسخ سوال کامنت اینستاگرام چیست آشنا می شوند این سوال برایشان به وجود می آید که چرا در برخی از پست های اینستاگرام امکان ثبت کامنت وجود ندارد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت: در چنین پست هایی دسترسی به بخش کامنت ها بسته شده است. گاهی ممکن است بنا بر دلایل مختلف افراد تمایلی به دریافت کامنت از طرف مخاطبان را نداشته باشند. از همین رو می توانند کامنت های خود را مسدود کنند.

برای این که بتوان کامنت ها را بست، کافی است به هنگام اشتراک گذاری پست مورد نظر خود گزینه ی Advanced Settings را لمس کنید. با فعال شدن این گزینه امکان دسترسی به ارسال کامنت بسته می شود. بعد از فعال شدن این گزینه آیکون مربوط به کامنت ها از زیر پست شما برداشته می شود. اگر بخواهید این کار را برای پست هایی که قبلا منتشر کرده اید هم انجام دهید، کافی است علامت سه نقطه بالای پست را لمس کرده و در این قسمت گزینه ی Turn off commenting را فعال نمایید.

پاسخگویی به کامنت های اینستاگرام

حال که با پاسخ سوال کامنت پست اینستاگرام چیست آشنا شدید باید بگوییم که لازم است به این کامنت ها در اسرع وقت پاسخ داده شود. هنگامی که کامنتی زیر پست شما ثبت می شود، مخاطب یا همان فالوور شما انتظار پاسخگویی از شما را دارد. در واقع پاسخ ندادن به کامنت ها می تواند نشانه ی عدم توجه شما به مخاطبانتان باشد.

برای پاسخگویی به کامنت ها می توانید وارد بخش کامنت ها شده و سپس گزینه ی Reply را که زیر هر کامنت قرار گرفته است را لمس کنید و در قسمتی که در پایین صفحه برای شما باز می شود، می توانید پاسخ خود را نوشته و برای ثبت آن گزینه ی Post را لمس کنید. پاسخگویی به کامنت ها برای صفحه هایی که به درآمدزایی از این شبکه فکر می کنند از اهمیت دو چندانی برخوردار می باشد.

کامنت ایموجی اینستاگرام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست